تعمیر گیربکس خودرو

گیربکس جزئی اصلی از وسیله ی نقلیه می باشد. در اینجا می توانیم دو دلیل برای اهمیت بالای گیربکس نام ببریم؛ اول اینکه هر موتوری دارای دوری محدود است و بیشتر از آن نمی تواند کار کند

تعمیر گیربکس خودرو

گیربکس جزئی اصلی از وسیله ی نقلیه می باشد. در اینجا می توانیم دو دلیل برای اهمیت بالای گیربکس نام ببریم؛ اول اینکه هر موتوری دارای دوری محدود است و بیشتر از آن نمی تواند کار کند

گیربکس جزئی اصلی از وسیله ی نقلیه می باشد. در اینجا می توانیم دو دلیل برای اهمیت بالای گیربکس نام ببریم؛ اول اینکه هر موتوری دارای دوری محدود است و بیشتر از آن نمی تواند کار کند و نکته دوم این است که گشتاور تعیین شده ای است که هر موتور با حداکثر دور خود می تواند تولید کند.

گیربکس های اتوماتیک یا به اصطلاح عامیانه تر جعبه‌ دنده های خودکار یک نوع انتقال در وسایل نقلیه ی موتور ی می باشد. گیربکس های خودکار برخلاف گیربکس های معمولی یا همان جعبه دنده های دستی تغییرات دنده ها را بصورت خودکار مدیریت می کند و هنگام حرکت خودرو دنده ها را تغییر می دهد و با این امکان راننده دیگر نیازی ندارد که بصورت دستی این کار را انجام دهد.

گیربکس های اتوماتیک پس از گیربکس های دستی یا همان جعبه دنده های مکانیکی طراحی شده است و برای رفع مشکلاتی که در گیربکس های دستی هست به وجود آمد. یکی از بزرگترین مزیت‌های گیربکس‌های اتوماتیک این است که به طورخودکار دنده‌ها را تعویض می‌نماید و وظایف راننده را کاهش می‌دهند که با اینکار دیگر راننده مهارتی خاص برای تعویض دنده ها را لازم ندارد و در اینکار دیگر دچار مشکل نشده و تمرکز بیشتری روی رانندگی خود دارد. برای تعویض دنده ها در گیربکس اتوماتیک عواملی مانند وزن، سرعت و موقعیت خودرو متناسب با مسیری که خودرو حرکت می کند تاثیر گذار می باشد.

  • ۰
  • ۰

مکانیک سیار

مکانیک سیار امداد خودرو تهرانی

مکانیک سیار – خودرو از قطعات و سیستم های پیچیده و بسیار زیادی ساخته می شود که همکاری و اتصالات این قطعات است که باعث حرکت خودرو می شود. وجود کوچکترین ایراد در هریک از این قسمت ها می تواند خودرو شما را زمین گیر کند و دیگر کار نکند.

این ایرادات می تواند زمانی رخ دهد که شما در جاده هستید و یا حتی بصورتی باشد که امکان تکان دادن خودرو وجود نداشته باشد و حتی خودرو اصلا روشن نشود که بخواهد حرکت کند. در چنین زمانی امداد خودرو تهرانی می تواند با کادر مجرب و متخصص خود در محل خودرو شما را تعمیر کند و یا حتی در صورت لزوم با بکسل خودرو و یا یدک کش شما را به تعمیرگاه برساند. مکانیک سیار یکی دیگر از خدمات سیار امداد خودرو می باشد. فقط کافی است با شماره ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو تهرانی تمامی خدمات زیر را برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد:

تعمیرات تخصصی انواع خودروهای بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی:

خودروی هیبریدی یا خودروی برقی که معروف به خوردو سبز نیز می باشد دوستدار طبیعت است. خودروهای هیبریدی دارای دو موتور بنزینی (یا دیزل)  و الکتریکی و باتری برای ذخیره الکتریسیته است که با همکاری و هماهنگی هوشمندانه ای کار می کنند، نتیجه این همکاری مصرف سوخت کمتر، سرعت و قدرت بیشتر را شاهد خواهیم بود.

تعمیر و تعویض کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی:

در اکثر خودروهای ایربگ دار کمربند خودرو مانند ایربگ با دستور سنسور ضربه و فرکانس صادر شده کار می کند به این صورت که کمربند قفل می شود تا از شدت ضربه به سر و بدن جلوگیری نماید. ما در امداد خودرو تهرانی تعمیرات کمربند و ایربگ را بصورت حرفه ای با کمک متخصصان خود انجام می دهیم.

تعمیر و تعویض کیسه‌ هوا و کمربند ایمنی

دیاگ و عیب یابی با دستگاه

خودرو شما ممکن است دچار ایرادات جزئی و یا اساسی باشد و یا تعمیر موتور خودرو شما دچار ایرادات فنی شود. متخصصان امداد خودرو با کمک دستگاه دیاگ می توانند ایرادات خودرو و موتور خودرو شما را پیدا کرده و در جهت رفع آنها برآیند.

مکانیک سیار

دیاگ و عیب یابی با دستگاه

عیب یابی و تعمیر کولر خودرو :

فن الکتریکی کولر را می‌توان روی کندانسور و یا روی رادیاتور نصب کرد. اگر فن کندانسور کولر خودرو جلوتر از رادیاتور ماشین نصب شده باشد، در این حالت فن به‌گونه‌ای نصب می‌شود که هوا را از بیرون مکیده و روی سطح کندانسور می‌‌دمد (وضعیت رانشی).

 

عیب یابی و تعمیر کولر خودرو

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • کلینیک تخصصی تعمیرات خودرو

امداد خودرو

امداد خودرو تهرانی

مکانیک سیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی