تعمیر گیربکس خودرو

گیربکس جزئی اصلی از وسیله ی نقلیه می باشد. در اینجا می توانیم دو دلیل برای اهمیت بالای گیربکس نام ببریم؛ اول اینکه هر موتوری دارای دوری محدود است و بیشتر از آن نمی تواند کار کند

تعمیر گیربکس خودرو

گیربکس جزئی اصلی از وسیله ی نقلیه می باشد. در اینجا می توانیم دو دلیل برای اهمیت بالای گیربکس نام ببریم؛ اول اینکه هر موتوری دارای دوری محدود است و بیشتر از آن نمی تواند کار کند

گیربکس جزئی اصلی از وسیله ی نقلیه می باشد. در اینجا می توانیم دو دلیل برای اهمیت بالای گیربکس نام ببریم؛ اول اینکه هر موتوری دارای دوری محدود است و بیشتر از آن نمی تواند کار کند و نکته دوم این است که گشتاور تعیین شده ای است که هر موتور با حداکثر دور خود می تواند تولید کند.

گیربکس های اتوماتیک یا به اصطلاح عامیانه تر جعبه‌ دنده های خودکار یک نوع انتقال در وسایل نقلیه ی موتور ی می باشد. گیربکس های خودکار برخلاف گیربکس های معمولی یا همان جعبه دنده های دستی تغییرات دنده ها را بصورت خودکار مدیریت می کند و هنگام حرکت خودرو دنده ها را تغییر می دهد و با این امکان راننده دیگر نیازی ندارد که بصورت دستی این کار را انجام دهد.

گیربکس های اتوماتیک پس از گیربکس های دستی یا همان جعبه دنده های مکانیکی طراحی شده است و برای رفع مشکلاتی که در گیربکس های دستی هست به وجود آمد. یکی از بزرگترین مزیت‌های گیربکس‌های اتوماتیک این است که به طورخودکار دنده‌ها را تعویض می‌نماید و وظایف راننده را کاهش می‌دهند که با اینکار دیگر راننده مهارتی خاص برای تعویض دنده ها را لازم ندارد و در اینکار دیگر دچار مشکل نشده و تمرکز بیشتری روی رانندگی خود دارد. برای تعویض دنده ها در گیربکس اتوماتیک عواملی مانند وزن، سرعت و موقعیت خودرو متناسب با مسیری که خودرو حرکت می کند تاثیر گذار می باشد.

  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی

طرح توجیهی

طرح توجیهی فنی اقتصادی یا گزارش امکان سنجی مطالعات اولیه و پایه ای برای هر پروژه سرمایه گذاری محسوب می شود. بنابراین همه پروژه های سرمایه گزاری به نوعی براساس اهداف ذینفعان به این مطالعات نیاز دارند. طرح توجیهی فنی اقتصادی گزارشی است که از سه وجه بازار ، فنی و مالی طرح را بررسی می کند و از هر منظر انجام طرح را رد یا توصیه می کند و در جمع بندی به این نتیجه می رسد که طرح توجیهی توجیه پذیری اقتصادی ، فنی یا مالی را دارد یا خیر .

کارگروه تخصصی

در علم اقتصاد، راهنمای سرمایه‌گذاری یعنی خرید کالایی که در حال حاضر مصرف نمی‌شود اما در آینده فرد به آن نیاز پیدا خواهد کرد و آن کالا برای او سودآور خواهد بود.در علم مالی، سرمایه‌گذاری به این معنی است که فرد یک دارایی مالی نظیر سهام را می‌خرد و پیش‌بینی می‌کند که آن دارایی مالی در آینده سودآور خواهد بود و قیمتش افزایش خواهد یافت.ما با آمار و ارقام بصورت تخصصی همواره سعی برآن داریم تا راهی مطمئن به مشا معرفی کنیم.

خدمات مشاوره ای

ما می دانیم سرمایه گذاران دارای تمایلات، اهداف سرمایه گذاری و ریسک پذیری متفاوتی می باشند و از طرف دیگر بازار سهام نیز مانند هر محیط سرمایه گذاری دیگری دارای پیچیدگی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود است.

واحد مشاوره بهین یاب این آمادگی دارد تا با ارائه خدمات مشاوره ای مختلف، شما را در تصمیم های سرمایه گذاری همراهی و پشتیبانی نماید.

راهنمای سرمایه گذاری

مهندسین مشاور بهین یاب تجارت با بکارگیری کادری مجرب و متخصص، با بررسی دانش فنی خطوط تولید، مطالعات دقیق فنی ماشین آلات می توانند به سرمایه گذران محترم در زمینه شناسایی، انتخاب و تامین ماشین آلات یاری رسانند. و شما میتوانید تا بهره برداری نهایی از سرمایه گذاری خود روی مهندسین مشاوره بهین یاب تجارت با تهیه گزارشات تحلیلی، همراهی مطمئن در تصمیم گیری های آگاهانه حساب کنید.

 

برای دانلود رایگان طرح توجیهی در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و …می توانید به وب سایت بهین یاب تجارت مراجعه کنید و یا با شماره های 45518-021 و 09120213393 تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۹/۰۳/۰۶
  • کلینیک تخصصی تعمیرات خودرو

بهین یاب

دانلود طرح توجیهی

راهنمای سرمایه گذاری

طرح توجیهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی